I made this widget at MyFlashFetish.com.

PenGhBur anDa . ,


Phineas And Ferb - In The City Of Love Mp3
Mp3-Codes.com

15 August 2011

My Future Explorace . . . :)





 Ader satu ary tuh ., .
Aku bushan gileww . . .
Aku pown buad lha benda mepek yg sll aku wat . . .


CLUE 1 :-
Anda dikehendaki untuk pergi ke tempat yang mempunyai banyak beg . Anda dikehendaki untuk menjawab beberapa soalan yang diberi oleh penjaga di situ .

CLUE 2 :-  ( kalau betul )
Tahniah , anda berjaya menjawab semua soalan itu ! Anda dikehendaki pergi ke tempat yang mempunyai banyak kotak di sana . Anda diminta untuk meminta clue seterusnya pada penjaga .

CLUE 2 :-  ( kalau salah )
Maaf , jawapan yang anda telah jawab itu salah . Sila cuba sekali lagu . Terima kasih . :)

CLUE 3 :-
Anda diminta untuk mencari sehelai kertas yang mempunyai soalan matematik padanya di dalam kotak tersebut . Selepas selesai menjawab , anda diminta untuk memberikannya kepada penjaga itu untuk disemak . Jikalau anda menjawab salah , anda diminta untuk menjawabnya semula . Jikalau anda menjawab dengan betul , anda layak untuk mendapat clue seterusnya .

CLUE 4 :-
Tahniah , kerana anda berjaya menjawab soalan itu ! Anda diminta untuk pergi ke bilik yang paling berair di sini . Anda harus berjumpa dengan penjaga di situ untuk meminta clue yang seterusnya .

 CLUE 5 :-
Lalalula . . . . . . .Anda diminta untuk menari tarian CHICKEN DANCE pada penjaga itu . Jikalau penjaga itu berpuas hati , anda layak untuk menerima clue seterusnya . Jikalau tidak , anda harus melakukan TARIAN HAWAII sehingga berjaya . 

CLUE 6 :-
Lawa sungguh  tarian anda . ! CEPAT !!! HURRY !!!! This is the LAST CLUE !!! Anda dikehendaki untuk mencari penjaga yang memberi clue pertama pada anda . CEPAT , kepada sesiapa yang pertama sampai , hadiah menenti anda !


SAKAI KAN ?
kazumi mmg macam ini . Tengok lha , sepatah-patah aku eja . .
HAHAHAH .. . . sajer jerh . .
SUKA - SUKI . .

No comments:

Post a Comment