I made this widget at MyFlashFetish.com.

PenGhBur anDa . ,


Phineas And Ferb - In The City Of Love Mp3
Mp3-Codes.com

27 November 2010

aKU maHu DiLaYaN!

kau thu x cmner perasaan aku ker kau? samer sahaja sprti perasaan marissa ker nami. kenaper ko x penah nx lyn aku? kau pikir aku aperh? TUNGGUL? aku x kesah kalo kau x time cinta aku, tapi lynlah aku.
aku sala aper smpi ko wat aku mcm musoh? aku x nx jd musuh ko......  cukuplarh skdr ko saketkan aty aku tiap ary... JANGAN JADIKAN AKU MUSUH MU! kalau kau x nx time cintaku, terima ku sBGI KAWAN, ku mnjd kwn ko pown sudaa cukup bg ku.. x mnjdi psngn ko pown x perh...casalkan aku dpt ckp nan ko face 2 face.. aslkan ko time aku... biarkan ku hadir dlam idopmu... dan biarkan dirimu hadir timer ku.. knaperh kau x layan aku sprti lelaki laen melayani aku? laki laen layan aku ok jerh.. tapi mengapa kau x bleh? mereka melayan aku COZ WE ARE FRIENDS! aku mau kau melayan aku sbgi SAHABAT! tapi mengapa, dngn perempuan laen kau layan? but wif me, knaperh kau x nx lyn aku? buatlah aku GEMBIRA ! apa sala aku? kerna aku x chantek kahkau x nx lyn aku? x per coz aku SEDAR SIAPA SAYA... x perhaku x kesah kalo ko nx cakap cam2 kat aku. tapi aku cuma
MAU DILAYAN
oleh mu...!!
 LAYAN AKU !

No comments:

Post a Comment